måndag 10 maj 2010

en klocka inte bara praktiskt, det kan vara en dekoration också...

Jag har velat ha en klocka i köket hela tiden. Jimmy säger att jag inte ska göra hål i fondtapeten i onödan och dessutom har vi klocka på radion och micron, men nu har jag hittat en snygg. Funderar på om jag ska beställa!!Men titta så snyggt det skulle passa ihop, eller skulle den försvinna i mönstret, jag skulle helst vilja ha en röd klocka...
Bilden är från nyår, det va den enda jag kunde komma på där tapeten är med.

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag skulle inte sätta den klockan på väggen, tror den skulle försvinna i tapeten...om den inte är jääääättestor förstås. Men tycker den var snygg och PASSAR med tapeten, så kan du sätta den på den vita väggen man ser bredvid, kanske?

emman sa...

Den var toksnygg! Var hittade du den?

pelle sa...

Det var ju i alla fall mig en bra snygg klocka. Om du nu skulle råka köpa den ;)

..Carl-Astrid sa...

klockan kommer från ellos