onsdag 28 juli 2010

barnprogram vi minns...

Igår när jag skulle sova låg jag och fundera lite så där som brukar.. tänkte på jobbet - tänkte på att det låg en lapp där det stod att jessica måste ringa nånstans - jessica slutar på ica - det kan man ju också heta - men vem vill heta Ica? - Ica i rutan!!!!

Kommer ni ihåg det programmet? Ett helt vidrigt barnprogram, minns inte riktigt vad det gick ut på men jag vet att Ica hade väldigt knepig röst och hon hade ett skelett som hette Åke som satt i en kundkärra. Det behöver dom iaf inte visa i repris..

3 kommentarer:

Sara sa...

Jag minns att jag tyckte det var lite läskigt det där programmet, men ändå väldigt lockande. Så jag VILLE kolla, men det tog emot lite...

Heidi sa...

Jag var rädd för Ica i rutan. Punkt.

..Carl-Astrid sa...

Jag kände som dig, Sara... läskigt inbjudande