tisdag 6 juli 2010

Tack för kärleken!

Aftonbladet skriver idag om att mer än 20% anser sig fått ett bättre kärleksliv sedan prinsessbröllopet. (undersökningen är troligtvis en webundersökning och inte nått statistisk men skit samma) Och jag håller helt med. När jag stod där på lejonbacken och såg hur kära dom va och hon höll sitt fina tal så skicka jag sms och fråga min underbara sambo om vi ska förlova oss och när jag kom hem gick vi och valde ringar.

Sen har kanske uppsvinget i vårt förhållande berott på att jag va i sthlm i fem dagar och fick längta hem lite, men jag tror absolut att kärlek smittar.

En kollega berätta att hon aldrig någonsin velat gifta sig tills hon såg Victoria på tv, då gjorde hon en helomvändning och nu går hon och funderar på hur hon vill ha sitt bröllop.

Vad säger ni nu då alla motståndare? Mer kärlek och glada nyheter på tv och i tidningar gör oss gladare och kärare!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag tror absolut att det smittar! Gud vad kul med förlovning, Grattis!!

Kram
Pernilla

Simone/Mjesec sa...

Sv: Tackar, den är sedan sambon varliten, så säkert mer än 20 år gammal :) Skulle gissa på 70talet någon gång.

Anonym sa...

gud så kul med en förlovning är så glad för eran skulle ;) kram carro