onsdag 21 juli 2010

jobbpanik...

I går kväll när jag skulle somna drabbades jag av jobbpanik.. Jag ligger 60 minus och det är 11 dagar till schemabryt. Visserligen måste jag bara komma upp till minus 40 för att inte få löneavdrag men jag är vann att ligga 60 plus, så hela grejen käns lite ovant för mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till heller, varje natt ligger jag och hoppas att jag vaknar av sms-förfråga. Men det kommer aldrig.

Sen insåg jag att det är bara 6 veckor tills jag är arbetslös. Jag ska gå till bibloteket sen idag och kolla om jag hittar nån bok om personliga brev. Det känns så jobbigt att inte veta vad som händer. Jag tror jag ska gå till kontoret och fiska lite information, nån måste väl kunna ge en en glad eller ledsen min iaf.

Ska ringa i början på nästa vecka och höra på ett ställe som jag skicka in ansökan till som jag verkligen hoppas på. Där vill jag verkligen jobba!

1 kommentar:

Kicki sa...

Du ska se att det ordnar sig, tänk positivt:)