söndag 4 juli 2010

Det finns alltid en anledning till tårta..

Gjorde denna tårta idag med insperation från Bakfnatt, min blev då inte en hälften så snygg. Jag baka den för jag trodde Carro och co skulle komma på fika men dom va tydligen för bakfulla eller hur det nu va med den saken.

Men M fyllde ju år i går och skulle ha släkten på middag idag så hon fick den istället. Hoppas den smaka bra och jag får en recention sen.
Är inte helt nöjd med den lila färgen, det blev inge snyggt mot det gröna. Sen borde jag borstat bort lite florsocker innan jag tog bilden. Den är iaf fylld med lemoncurd och jordgubbar som varit frysta. Fanns inga färska vid tio tiden en söndag på ica, dåligt!

1 kommentar:

Maggan sa...

Jag tycker den var skithäftig!! Vilken läcker färg! Och så gillar jag din bloggbakgrund.... fast nu blev jag ju sugen på Jelly Beans förstås.