onsdag 11 april 2007

Chokladcigaretter, tack!!

idag va ja så sjukt godissugen så ja cykla till statoil o ja tänkte bara på godis och choklad så när ja kommer till kassan o ska be om ciggpaket säger ja "och ett paket marabou röda, vanliga!"
vilket korvhuvud man är!
Kommer ni ihåg när man va liten då fast det ju chokladcigaretter och även tuggummicigg vad töntigt egentligen!

Jag har lånat Minnas melodifestivalskiva och lagt in den på mp3n, det är då man märker vilja låtar som är bäst. Bäst är:
  1. Sofia- Hypnotize
  2. Sanna - vågar du
  3. Sonja - för att du finns
  4. Therese och the attic - the arrival

Jag har ett svagt minne av att Anne-li ryden och typ svante nånting vad med i melodifestivalen men fick inte dom va med på skivan då konstigt. Hur många låtar va det egentligen som va med.. det är 26 låtar på skivan iaf.. mysko

3 kommentarer:

Anonym sa...

det va jag som berättade det där för dig! och hur fan kan du lyssna på sofia! och jag lovar, svante finn s med. iaf på min melodifestivalskiva

Anonym sa...

Japp Svante finns med =) Åh Lisa, du ska inte röka ;-)

Anonym sa...

Ahh Du skulle tröst äta nu igen?