söndag 29 april 2007

Veckan som gått

Veckans godaste: Man tycker kanske att det borde vara pizzan för 130 kr men jag är inte helt säker på att det va det.. hmm donken idag va sjukt gott.
Veckans plan: finns det nån?? strukturera upp mitt liv kanske
Veckans babe: Henrik Lundström så klart.. me like..
Veckans film: Beck- den svaga länken på bio med the one and only Sara!!
Veckans låt: eh hmm vilken kan det va då? får nog bli Fall out boy - dance dance
Veckans klipp: hmm kan det va att ja plankade från stan i fredagskväll.. =)
Veckans jobbigaste: att ja råka backa in i en grind, men jag hävdar att grinden körde in i mig.. hela kofångaren hänger numera löst. Och jag grät, man är ju så tuff.
Veckans citat: "vet du vad jag tänkte när ja hörde att dom upptäkt en planet som va så lik jorden att det kan finnas liv där? jag tänkte där kanske det finns nån kille som man kan bli kär i"
Veckans in memorian: när ja åkte igenom solsidan så vad det en flagga som va på halvstång, då fundera ja lite på vem som hade dött...
Veckans fulaste: hmm, jag utnämner Calle till veckans fulaste för han va så konstigt ful-snygg.
Veckans sport: shopping, är en riktigt hård sport.
Veckans jag vill köpa: fortfarande ett glittrigt råsa halsband till bebisen (Gunnar)
Veckans smartaste: Självklarts jag!! Jag är alltid smart..
Veckans färgklick: min nymålade vackra byrå...
Veckans suprise: En människa vid namn Linnea som börja prata med mig på saltsjöbanan, vi tog sällskap till tippen och bött nummer.. hehe en ny vän.. fan va skoj, bara så där.,.
Veckans slutsats: Jag vill bli kär...
Veckans sug: Icahunken, det är så man dreglar varje gång man ser han
Veckans present: en bild på Joel Kinnaman helt tillägnad min Sara!! Varsegod o njut.. tyvärr gick det inte att göra bilden större


2 kommentarer:

Anonym sa...

First of all: Det känns mycket bra att bli kallad "the one and only"! Sen så...hm, just det. Hur kan du kalla byrån för färgklick när den är brun? :P Och hm...när åkte du saltsjöbanan and why? Och jag hävdar bestämt att denna Linnea var lesbisk och alltså stötte på dig. Sådeså.

..Carl-Astrid sa...

ja men den är fin även fast den är brun tänkte på det när ja skrev det... ja åkte saltsjöbanan i söndags för ja skulle till ju till hemtjänstjobbet. Om linnea va lesbisk o ragga på mig så va det ju ännu roligare.. hehe