torsdag 12 april 2007

min resa

eftersom varenda jävel ska ut o resa (thailand, Jämtland, Idre, Tunisien, Rom osv). så tänkte jag berätta att jag ska faktiskt ut och resa.. ska på en weekendresa, så imorn bär det av ska packa lite ikväll nu.
Nu undrar ni förstås alla vart lilla Lisa ska åka! Jo, Jag ska åka till Gustavsberg, det ni! Jag ska hem till mamma över helgen och om inte det vore nog så ska ja hem till pappa på den fantastiska ön Ingarö imornkväll på middag. Jag förstår att ni alla är gröna av avundsjuka men nu är det som det är.. Undrar vad man ska ha med sig?? Laddaren får jag inte glömma...
Ni kanske är lite sugna på hur jag ska ta mig till Gustavsberg, jo förstår ni först ska ja gå till pendeltågsstationen, sen åka pendeltåg (åh guud så skoj!), sen tunnelbanna, sen tar man den fina blå bussen och så kliver man av i Holmviksskogen och sen går man. Sen blir det lite krångligare när jag ska till Ingarö för då ska ja först skjutsa mamma till Nacka och sen köra ut på ön! Men det där det löser sig, så länge mamma har tankat! Men ni får önska mig lycka till så höra vi sen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jävla mupp

Anonym sa...

Haha, lycka till Lisa! =)

Carro the one and only sa...

hoppas du slipper tanka hahaha