lördag 28 april 2007

hunklista

Köpte VR igår för Sara tyckte det. Dom hade listat dom 10 snyggaste skådisarna i Sverige just nu. Men jag måste frågasätta hur dom tänker. Deras lista lyder:

1. Anastasios Soulis
2. Andreas Karoliussen
3. Alexander Salzberger
4. Henrik Lundström
5. Andreas Wilson
6. Kalled Mustonen
7. Tito Pencheff
8. Emil Forselius
9. Calle Stjernlöf
10. Mohammed Said

Min lista den något bättre lyder:

1. Henrik Lundström, så klart, hemskt oväntat va?? Han är så jävla het. Jag hyrde Håkan Bråkan filmen bara på grund av honom o satt o spola tillbaka hela tiden på den scenen han va med.

2. Andreas Karoliussen. I filmen "fjorton suger" är han det enda ljuset i enbart mörker. Filmen suger totalt men Andreas är så charmig. Måste hyra filmen "Du och Jag". "ja men jag har aldrig varit kär i en låsasfattig skejtare!


3. Andreas Wilson tok snygg i ondskan. Lite manligt mystisk så där.



4. Anastasios Soluis. Visst han va jätte söt när vi gick i samma klass vilket va i 7:an men han lixom inte blivit äldre och manligare sen dess. Jag gillar män á la Lundström.


5. Tito Pencheff. lite lagom söt. Mer coolt att han är med i infinite mass.
övriga sätter ja på en sjätte plats tillsammans.. Men ja saknar många snyggingar tex: Gustav skarsgård..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag saknar söt pojke från Tjenare kungen!

..Carl-Astrid sa...

haha ja han är söt...