söndag 22 april 2007

Veckan som gått

Veckans godaste: kokt lax med kallsås (på jobbet, fast vi inte får åt vi)
Veckans plan: Schlagerfesten planeras ständigt i mitt huvud och jag blir så lycklig av det
Veckans babe: tror faktiskt inte det finns nån
Veckans film: Ps sista sommren, jätte dålig men det är den enda jag sett denna vecka.
Veckans låt: Moondance - Nightwish
Veckans klipp: utan pengar kan man göra mycket klipp, sparade mat på jobbet igår vilket gör att ja slipper ta med matlåda idag.. smart..
Veckans jobbigaste: i väntan på lön.
Veckans citat: "Om jag stretchar mina moraliska åsikter och då har ja stretchat dom långt känns det oki att bli påsatt av en gris men sätter man på en gris känns det som man passerat nån slags gräns" Fredrik Wikingson
Veckans in memorian: Johanna Sällström, bra skådis utan att va pinnsmal och sen så död..
Veckans fulaste: mina fötter och inte har dom blivit snyggare med skavsår på lilltån heller.
Veckans sport: Poppi, en korsning av brännboll och bowling. Såg man inte hundra höjdare fattar man inte.
Veckans jag vill köpa: ett glittrigt råsa halsband till bebisen (Gunnar)
Veckans smartaste: Ska fylla ryggsäcken med tvätt idag innan ja går till jobbet, så kan jag tvätta där. jag är så klok.
Veckans färgklick: Min engelska pelagon lyfter hela min lägenhet
Veckans suprise: K på mitt jobb, trodde inte hon va så trevlig. Men vi jobbar bra ihop och har kul dessutom.
Veckans slutsats: Ska jobba uppe hos syrran ett tag för jag är så less på mitt jobb om jag inte får nån variation kommer sommaren bli hemskt. Fast helst av allt skulle jag behöva åka bort ett tag.
Veckans sug: Varje gång jag loggat in på lunar o sett glassreklamen på sidan vill jag ha en tophat, måste fan köpa en snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wee! Får du tvätta "privat tvätt" på ditt jobb? Och hm...det va nåt mer... Ah just det, jag har också gjort värsta ekonomiska "jag har inga pengar"-grejen, jag var apatörstig men istället för att köpa nåt frågade jag efter ett glas vatten på donken, gratis och gott! :D

Carro the one and only sa...

du får åka hit till mej ja lovar vi kan ha fest hos mej hihi

Anonym sa...

Klart första saken blev mat och sissta Glass förvånad att hela bloggen inte handla om mat