måndag 2 april 2007

en underbar dag

jag kan hålla med om att mina senaste blogginlägg har varit ganska dystra.. men idag är det en riktigt fin dag. Jag funkar som en normal människa har dock lite dåligt samvete för vad ja sagt o gjort när ja va nere. Inget jag kan ta tillbaka bara be om ursäkt för.
Idag har jag varit o handlat, sen har jag och Gunnar varit ute. Han är inget lejon direkt snarare en feg innekatts mammagris. Men det är ganska skönt jag kan ha han lös och han går aldrig längre än 5 meter ifrån mig o kommer alltid när ja ropar, men han går lite lustigt när vi är ute, han huckar sig på nått sätt och smyger fram, knas..

Sen har jag tvättat massa kläder, mitt täcke, alla kuddar och mina filtar. Sen har jag klippt Gunnars klor. Jag har diskat jag har dammsugit jag har städat badrummet.

Jag har ätit normalt idag, frukost, lunch och lite gott påskgodis. Och jag mår inte illa och har inte dåligt samvete.

Jag mår bra och är glad utan en speciell annledning! Det känns som hundra år sen jag sa det sist!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh man blir ju riktigt inspirerad! :D