tisdag 10 april 2007

uppdatering..

Det har gått några dar sen sist nu! jag har varit lite trött för att skriva blogg.. Jag har jobbat hela helgen så man har fått lite extra klirr i kassan! wiiiie!
Jobbade 8-17 på lördan, ställde till med lite kalas på jobbet dukade fint o så det va så skoj så sen målade vi ägg på eftermiddan. Sen på söndagen jobba ja delad tur 6.45-13 och sen 16-21. Jävlar va med tjaffs det va på jobbet på söndan att folk en orkar hålla på, jag förstår verkligen inte. Söndan va för övrigt inte helt min dag, börja med att tappa en liter mjölk i golvet o fick skura, sen tappa ja en påse katrinplommon o fick sopa och sen fortsatte hela dagen i den andan.

Minnisen har fått inlines i påskpresent, verkar ju helt galet, den lilla flickan saknar ju helt förstånd. Har tagit lite bilder när hon åkte men tror det är fel på usbkabeln ska kolla på det sen.

Igår låg jag o prata i telefon i så där 2½ timme mitt i natten, hade ett ljus tändt på bordet, så hoppar Gunnar upp på bordet o så säger ja till på skarpen åt gunnar o ber han i telefon vänta, så ser ja hur pälsen brinner o ja la bara på telefon som en reaktion, men det brann aldrig så mycket men min första tanke va ju att nu blir han rädd o hoppar ner på golvet till alla kuddar så dom börjar brinna. Jag va lite rädd ett tag där faktiskt...

Nej men nu måste ja verkligen klä på mig o äta nått, undrar vad? sen ska ja iväg till jobbet.
Hoppas deklarationen kommer idag, jag vill veta vad jag får tillbaka (för hoppningvis). Men ja ska fixa med det där sen. Så lönekontoret drar mer skatt än vad det ska då får man mycket tillbaka sen.

Inga kommentarer: