fredag 6 april 2007

Hos Sara utan byxor

här sitter ja i Saras kök i bara nattlinne o strumpor, jag håller henne sällskap när hon plockar undan i köket.. röjer lite efter allt vårt svullande. Det blir alltid så här när vi umgås, man äter för mycket. Jag får väl helt enkelt äta för lite imorn. Vi har jämfört vanlig coca-cola med coca-cola zero och jag kläcker citatet "vanlig cola va kallare" eh hmm det kanske inte har o göra med vilken sort det är. Det har lönat sig att åka hit är numera tre tröjor rikare =)
usch vad jag är trött

Måste säga att filmen 'Rent' är riktigt riktigt bra men lite sorglig i slutet men jag gillar att gråta så det gör inget. Sen vill jag även tipsa om boken 'klockan 10.31 på morgonen i kaoh lak', mycket bra men lite rörig. Det märks att det är en person som varit med om mycket hemskt som skrivit den för han hoppar verkligen mellan saker och ting.

Gud vad det är störande att Saras dator saknar G-tangenten!

Jag funderar på om jag ska va ett duktigt barnbarn och åka ut till mormor imorn, jag är ju ändå halvvägs. Det är ju faktiskt påsk då får man ju va lite snäll..

Nej men nu ska jag nog klättra upp i Saras hemska loftsäng usch. Jag har lite erfarenheter om att stegen inte sitter fast. Hände en lite olycka hehe, så jag tar det lite försiktigt med den nu. Hela sängen är ju jätte ranglig, usch ucsh, men jag kommer slokna iaf så jäkla trött nu trotts att ja sov till typ 12 idag, låg iaf i sängen till 12...

För övrigt såg jag en föredetta god vän idag på ica tillsammans med hans psykopat brud. Dom handla grönsaker god fore them. Fundera på att skicka ett psyksms till dom men ja strunta i det. "jaha ja tomater det är nyttigt det är bra att ni köper det" eller liknande.. Men nu vet dom ju det eftersom dom uppenbarligen läser min blogg.

Mem nu ska ja borsta tänderna... sov sött o dröm om mig är ni sötta..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tack för infon om påskkärringar. Hoppas allt är bra o glad påsk!!

Anonym sa...

Jag sa ju att Rent var bra! =) Föresten, ska oxå läsa "Klockan 10:31 på morgonen i Khao Lak". Den ligger så fint brevid mig och väntar =)