fredag 25 maj 2007

En lista...

ACCESSOARER
Väska: Oftast till vardags min rosa hello kitty väska från Hultan eller min ryggsäck
Plånbok: En vit i tyg med en glittrig tjej på.. ny..
Solglasögon: har ett par svarta och ett par rosa plast men eftersom jag har vanliga brillor så blir det sällan

TEKNIK
Mobiltelefon: En rosa Sony Ericsson Z610i mycket fiiiin
Tv: har just nu ingen
Dator: En laptop av märket Asus

BADRUM
Tandkräm: Colgate sensative
Tvål: Nån billig hallontvål till händerna, till kroppen palmoliv
Hårprodukt: oj det minns ja inte ens.. det är dom dära rosa ni vet.
Huvudvärkstablett: Ipren 400 mg + relive (alvedon) tillsamans gör dom susen.
Doft: min favorit är Christian Dior J'adore. Men tillvardags använder ja en Date (ja vet fjortis men den luktar gott o kostar inte multum)
Hudkräm: Ica's egna märke Charm
Till ansiktet: ACO
Schampo: Fruit Fusion den lila
Balsam: Fruit Fusion den lila

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka päron
Vin: Vitt+fruktsoda=dagens
Bröd: äter så sällan bröd
Choklad: praliner eller egentligen vilken chokald som helst men inte vanlig mjölk...

HEMMA
Säng: eh en som man sover på
Lakan: gröna från IKEA
Porslin: lite hopplock

FÄRDMEDEL
Bil: Jag går
Flygbolag: haha
Taxibolag: som sagt jag går

MEDIA
Magasin: oj ingen speciel
Tv-kanal: kanal fem...helt klart...
Dagstidning: Aftonbladet
Sajt: www.lunarstorm.se

ÖVRIGT
Frisörsalong: Har inte hittat nån bra än med Lassemajas blir det oftast
Bank: Sparbanken i enköping som tillhör Swedbank och dom fria sparbankerna
Cykel: En röd som alltid är trasig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, Christian Dior J'adore luktar underbart!!!