onsdag 2 maj 2007

Lista

1. VAD HETER DU? Lisa Christina Margareta
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Blå jeans.
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? efter tio på tvn..
4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? inget speciellt.
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? macka
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? blir nog en fin dag..
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? min chef Monika
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Helheten tror jag
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? klart man gillar Sara
10. HUR MÅR DU IDAG? jo då helt ok utsövd!
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? cola, lingondricka
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? cider
13. FAVORITSPORT? Shopping och jag och Sara är proffs på det
14. HÅRFÄRG? mörkt
15. ÖGONFÄRG? Blå
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? det spelar ingen roll
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER? Anna, 32, Maria, 29 och lilla bosse 18
18. FAVORITMÅNAD?oktober
19. SENASTE FILMEN DU SÅG? Babas bilar och den va dålig men andreas wilson va snygg
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?den dan jag är ledig
22.FAVORITHOBBY? Shoppa, barnvakta, träna när ja väl tar mig dit, pyssla osv.
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? ja verkligen
24. FAVORITLÅT(ar)? oj ingen speciell just nu
25 SOMMAR ELLER VINTER? höst!!!
26. KRAMAR ELLER KYSSAR? Kramar.
29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? nu blir väl det lite konstigt
30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? alla får iaf kommentera
31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? som ni förstår är detta skrivet som ett mail
32. HUR BOR DU? jätte liten etta
33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? bra böcker
.34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? har ingen
35. FAVORITSPEL? Saning och konsekven eller jag har aldrig....
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej jag har kort tunga
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Nej
38. ÄR DU ROMANTISK? ja verkligen har ingen att össa min romantik över
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? neeee
40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL? det blev ett öppet brev
41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? imorn har ja mattelektion och så ska ja gå på systemet
42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 11.00 ska gå till bussen strax..

Inga kommentarer: