onsdag 9 maj 2007

mina nojor...

jag längtar verkligen efter att få köpa bebiskläder till nån. Så skaffa barn va fan!!! Mina systrar får gärna skaffa sig varsin liten men absolut inte mina vänner. Är jätterädd att typ Sara ska hitta sin kth-tönt o gifta sig o skaffa två barn och bli skit tråkig och inte alls vilja umgås med mig nej för hon ska gå på babysim med lilla Alfred och sen efter det ska Alice på baletträning. Finns ju inget utrymme för mig och mina svullarbehov.
Man behöver inte skaffa barn för att bli tråkig, jag vågar inte åka till Torsby för ja tänker att Carro bara gullesnuttar med Dennis dygnet runt. Hon har inte tid att flumma med mig.
Herrgud jag kommer dö ensam o bitter med mina 14 katter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte idag på bussen om man skulle ta och skaffa barn kanske...men nej, jag väntar lite. För din skull.

Anonym sa...

va dum du är så klart ja har tid med dej ja kan alltid flumma med dej kvittar hur gammla vi blir carro