torsdag 10 maj 2007

Saras utmaning..

Jag fick en utmaning av Sara att man skulle skriva sex underliga saker om sig själv som ni läsare troligtvis inte vet. Sen ska man utmana sex stycken själv. så här kommer mina sex saker:
  • Jag tvättar håret en gång i veckan, inte mer inte mindre och jag tror vissa kan tycka det är äckligt men mitt hår mår bra av det
  • Det rycker i min livmoder varje gång jag ser ett sött litet barn. Jag längtar så efter att bli mamma och allt vad det innebär. Det verkar så mysigt att vara gravid och få svulla mat utan att ha dåligt samvete osv. För övrigt ska mina barn heta Ida och Nemo.
  • Jag bäddar alltid min säng vilket är underligt för innan jag montera ner min loftsäng bäddade jag aldrig min säng.
  • Jag älskar loppisar, det är så skoj att långsamt gå runt o spana på vad man kan hitta för skoj.
  • Jag är grymt osocial. Jag hatar att skaffa nya vänner. Jag trivs bäst i min egna lilla lägenhet ensam. Med detta menar ja absolut inget illa mot mina vänner.
  • Jag älskar att shoppa. Jag mår bra av att göra av med pengar, det får mig att känna mig mäktig. Sen att man får hjärtstopp när man ser kontoutdraget det är en annan sak.

Nu har inte jag sex stycken vänner på min blogglista att utmana.. men jag utmanar Fredrik och Carro (skriv den i din lunarblogg)

Inga kommentarer: