onsdag 2 maj 2007

Min son - inte en fotomodell

Idag har jag och Gunnar varit hos fotografen. Och man kan säga så här att han kommer inte bli nån fotomodell iaf. Bilderna ger honom inte rättvisa iaf, han ser ut som en rädd, kuvad meskatt. Alla som känner Gunnar vet ju att så inte är fallet. Men jag tror det iaf blev en hyffsad bild, ska beställa den åt mormor iaf. Men gud vad vi kämpade, först och främst va ju inte fotografen nått medelålders troll utan en snygg kille vid namn David i 25årsåldern. Och jag försökte muta gunnar med godis och hålla på med leksaker osv. Men nej då. Sen sprang han o satte sig i dom här lådorna med sand till akvariet hela tiden och jag tänkte gode gud tänk om han pinkar där! Men jag lyckades lyfta ur han fort varje gång. Men direkt när vi kom hem sprang han in på lådan o kissa, så nog va han kissnödig allt. Hoppas verkligen inte det kom nått i akvariesanden.
I fortsättningen ska jag nog bara försöka ta bilder på Gunnar hemma istället. Känns enklare så på nått vis. Men men ska lägga upp länken sen så kan ni titta på min bebis trots att han är både rädd och kissnödig. Men till mitt försvar måste jag säga att det är extremt svårt att säga åt en katt "gå o kissa nu lilla gubben för nu ska vi på utflykt, man får inte kissa i djuraffärn!"

1 kommentar:

Anonym sa...

GE. OSS. LÄNKEN. DÅ!