onsdag 16 maj 2007

Onsdagens bra o dåliga

jag har köpt en jätte fin klänning idag. Den är vit med röda stora blommor på. Jag älskar modet som är just nu. Den sitter åt under brösten o sen går den utåt, mage, rumpa och låt bara försvinner Poff! Sen har ja specialbeställt ett halsband idag som blir exakt som jag vill ha det. Ett stort fint glas hjärta i mitten. Jag ska ha dom här fina kläderna på alla fester i sommar iaf dom tre första. Mammas grillfest för då är ja med familjen, sen när Mallan-brallan tar studenten för då är ja med Sara o Malin med flera, sen när mitt kusinbarn Emil ska döpas för då är ja med släkten på pappas sida. Skit bra ju. Sen ska jag ha den på alla dejter ja ska på i sommar ;) ska iaf träffa Erik och Jonas. Sen får vi se. Jag är ju faktiskt snygg så varför skulle inte jag kunna dejta och om killen sen tycker jag är ful så är det hans problem förstår han inte att skönhet sitter på insidan så kan han ändå dra åt helvete.
Det dåliga är att min KK "T" har gått o skaffat tjej, va fan. Så inget mer umgänge med Lisa. Men nu blir det iaf sex med Olle och Martin hehe... Fråga olle börjar nu..
Puss // snyggot själv

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wei, självförtroende! :D

Anonym sa...

Underbar beskrivning av modet!