måndag 7 maj 2007

Ett skoj test:

jag gjorde karamellkungens test.. och detta är mitt resultat:
Jag är en chokladokrat, nu är väl alla som känner mig hemskt chokade, va gillar Lisa choklad!!! Om jag vore ett intrument skulle jag vara en trumpet och om jag vore ett djur skulle jag va en marulk, en hemskt skräckinjagande fisk med andra ord. Min fritidpersonlighet är clown och om jag vore en grönsak skulle jag vara en gurka. Min huvudpersonlighet är en keps med snurra på och min yrkespersonlighet är att stå vid kassan. Jag föredrar att äta godis själv än att bjuda andra, jag äter oftast allt med en gång istället för att spara till senare. Jag gillar att pröva nya godissorter istället för att alltid ta samma saker. Jag kan äta godis när som helst och inte bara till fest. Jag väljer alltid de godaste godisarna först istället för att spara till sist.
Att va chokladokrat innebär:
Chokladokrat är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har örnkoll på vad som är bäst, rätt och finast “ oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter.
nu tycker ja alla ska göra detta test:
http://w001.candykingcampaign.com/se/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är oxå en chokladokrat *haha*, fast det kunde jag nog ana ;-)

Anonym sa...

Jag är en Segofys! Och beskrivningen satt som en smäck. Typ.