tisdag 8 maj 2007

störd dröm

inatt drömde jag att jag bodde i en lite lägenhet med min mamma. Men av nån anledning skulle jag träffa mitt ex denna natt. Så jag gick från mamma till lägenheten brevid där han bodde. Men han hade bara ett kök (köket va väldigt likt det som är på kortidsboendet) och han sov i en kökshylla ovanför micron. Men det va väl för han är så jävla kort, typ pygmé. Men jag sa det att det går inte om vi ska sova båda två i den där kökshyllan det blir för trångt. Och hur i helvete ska vi kunna ha sex där när vi båda två får ligga som två fällknivar. Sexet va väl det som va huvudmålet med att vi sågs. Det sluta med att vi hade sex iaf men inte i kökshyllan jag tror vi gick hem till mig igen.
varför kan jag inte få drömma normalt för??

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar ju ooooerhört bekvämt...