fredag 4 maj 2007

icas hunkar

hur står det till med hunkarna på ica just nu? jo här ska ni få en uppdatering



  • Vi kan kalla han S han heter Sebastian som är ursprungs hunken, han jobbade tidigare i frysavdelningen. Men nu mera jobbar han på köttet och har sunkat ner sig tyvärr.. ful frisyr mysko skägg.

  • Vi kan kalla han T han heter Tommy det va han jag fick som en uppenbarelse när jag fatta att han va snygg. Idag såg jag han i privata kläder, tjata jeans (åh my god vilken rumpa) och rutig skjorta. Jag vill verkligen äta upp honom bara... funderar på att skriva till han på lunar att ja spanar in honom.. oh my god..

  • Vi kan kalla han B jag vet inte vad han heter sätt på han namnskylt va fan. Men han är blondie. Snygg men inget att ta i. Jag gillar inte taniga killar.

  • Sen har jag sett en ny kille men jag har inte spanat in honom än.. jag återkommer..

Mina nya skor, lite dyrare än tänkt med va fan:


1 kommentar:

Anonym sa...

Var hittade du dom? Skorna alltså.