söndag 13 maj 2007

jag - en finsk lördagskorv, skivad

jaha ja, så vad det äntligen dags, mina förväntningar va skyhöga. Jag fixade här hemma hela dan o måla naglarna osv. Så kom Malin och Sara vid halv åtta-tiden kanske. Jag fixade färdigt maten. Jag måste bara säga en sak att jag kände mig väldigt snygg igår.
Sen åt vi massa gottit. Vi gör iorning så vi sitter skönt, vi laddar med skumpan. Så 21.00 sätter det igång. En sprakande show, gud vad jag önskar ja varit där. Bidrag efter bidrag äntrar scenen och framför sina bidrag mer eller mindre bra. Nummer 12 vad det magiska numret, då kom våran älskade Ola ut på scenen tillsammans med the ark. Dom sjunger och vi jublar. Showen fortsätter snart kommer den underbara Verka ut på scen. Jag älskar denna man. Så jävla underbar. Malin och Sara dansar helt underbart hehe. Sen när alla sjungit färdigt går vi ut på gräsmattan och dansar och röker. Sen börjar poängräkningen. 12poäng till Sverige från Danmark sen går det utför. Jag hade verkligen sett framför mig att sverige skulle håva in bara 12 och 10 poängare. Men så blir det inte. Iställes delas 10 och 12 poängarnas ut till Serbien, Ukraina och Turkiet. Jag börjar hålla på Ukraina istället. Jävla öststats länder dom bara röstar på varandra men i ärligthetens namn så är det lika här. Vår 12 poängare gick till finland, och vi fick höga poäng från Norge, Danmark, island och finland. Vi kan inte skylla dom för nått. Sen tror ja vi gillar olika typer av musik vi i väst och dom dära i öst.
Jaha sen va hela skiten slut. Sara den lilla gullepluten diskar åh... Malin ligger o gnäller och jag plockar undan. För övrigt undrar jag verkligen var min tjenare kungen film är någonstans. Istället ser vi på en Jonas Gardell show. Sen ska vi sova men Malin pratar en massa gojja om Bulgarien. Sen halv sju imorse ringer Malins väckarklocka, va fan. Men vi sover vidare, går upp ungefär 10. Plockar undan och sen åker vi bort till syrran. Malin blir för övrigt skit sur för ja vill köra och Sara tycker att jag får det. Sen äter vi pizza. Gud så svulligt, men gott. Jag åt iaf inte mest. Sara åt sin egen pizza och 1/5 del av min och 1 ½ sallad och sin cola och halva malins. Sara uttryckte sin ogillan mot blattar. Sen på väg tillbaka börjar vi prata om att alla männsikor är någonslags korv. Sara är en prinskorv, Malin är en bratwurst (känns lite kinky) och jag är en finsk lördagskorv, skivad. Vem som är en bajskorv vi aldrig på!
Jag kom fram till en bra sak under den bedrövade kvällen igår. Jag gillar att va fin. Jag ska köpa mer klänningar och leggings och så vill jag ha en kofta. Nu ska ja börja dejta för ja vill klä mig fint och att nån sen ska säga "åh vad du är fin".
Men tack tjejor för en trevlig kväll!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ogillar icke dessa människor som du kallar blattar. Jag ogillar att bli bjuden på kokain :P Ahh smart bajskorv! Vem fan ska vara bajskorv? Det får vi tänka på. Och by the äl, du var skiiitsnygg!

Anonym sa...

Jag vill vara bajskorv ;-) hihi

Anonym sa...

Emma is the shit! Moahahaha! :P

Anonym sa...

vadå då sara, du va ju skit stolt....skrek över hela slussen att du hade blivit bjuden på kokain ;)

Anonym sa...

Linda:...gjorde jag...?

..Carl-Astrid sa...

jag kan verkligen tänka mig att Sara va stolt över det

Anonym sa...

Lisa: Håll käft.