söndag 6 maj 2007

Veckans som gått

Veckans godaste: Blåmögelosten som Sonja bjöd på igår.
Veckans plan: Sara och jag ska hyra Sonjas torp några dar i sommar o det ska bli så skoj.
Veckans babe: Tommy på ica...
Veckans film: Babas bilar, bosse sa den va bra men gud så han ljög
Veckans låt: vilken Evanescense låt som helst, blev hemskt ledsen i ögat när ja läste att dom kommer till hultan och inte jag.
Veckans klipp: min tunna och mysiga luvtröja förr 99 kr.
Veckans jobbigaste: Min tv håller på gå sönder, vilken dag som helst tror jag den sprängs.
Veckans citat: det va dåligt på den fronten tyvärr
Veckans jag vill köpa: en korg...
Veckans smartaste: att storhandla på willys
Veckans färgklick: jag som lyser i en vacker röd nyans
Veckans sug: Schlagerfesten det är typ allt jag tänker på och nu är det mindre än en vecka kvar.
Veckans present: ja, jag måste köpa present till både Sara och Caroline. Men vad ska jag köpa?
Veckans roligaste: Paris Hilton har dömts till fängelse.. haha
Veckans sötaste: en liten bebisflicka (högst ett år) med down syndrom.. så jäkla söt!
Veckans fråga #1: Vad är vitsen med att skriva blogg om det uppenbarligen bara är Sara som läser den?? Då kan jag ju bara berätta det ja vill ha sagt för henne!
Veckans fråga #2: När slutar man säga "min kompis Sara" och börjar säga "min väninna Sara", det låter ju så vuxet?
Veckans utflykt: Sonjas torp som ligger i Roslagen mycket mysigt ställe.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är mitt ljus i mörkret. Och jag tror att det varit dåligt på citatfronten för att du inte träffat mig på hela veckan! Haha!

Anonym sa...

jag läser faktiskt oxå......har inte alltid når att säga bara så ajga kommenterar inte så ofta!!! men de där me när man byter kompis till vännina....de tror jag kommer först när man e 50...mamma säger inte ens så och hon e 49 ;)

Anonym sa...

Jag tror att väninna är en pensionärsgrej!

Anonym sa...

jag läser sluta inte skriv ja äslar dina bloggar carro