torsdag 3 april 2008

buhu

Mina sömnproblem börjar ta ut sin rätt. Jag behöver sova!! Det är tamigfan aldrig tyst i det här huset, min bror sitter och knattrar på datan och mumlar i micken till 2-3 natten och sen börjar mamma skramla i köket vid 6 på morgonen. Soffan jag sover i är inte direkt skön om jag säger så, dessutom när man ska trängas med katten blir det inte direkt rymligare. Jag längtar hem till min säng och min pojkvän!! Men som tur är ska vi iaf hämta min extra madrass på lördag så kan jag sova på golvet på den dom sista dagarna innan mamma och joel åker. När dom åkt snor jag deras rum!!! Tänk vad fantastiskt att få stänga dörren om sig!!

1 kommentar:

Maggan sa...

Härligt att du börjat odla!! Du kanske ska bli trädgårdsmästare oxå?! Då slipper man gnälliga kärringar ;P Jo, om du sått i sålådor (dom gröna) och det börjar torka så spreja med en vanlig duschflaska (så inte fröerna far omkring) annars ska locket ligga på tills du ser två av de riktiga bladen (dom som kommer efter dom första bladen som tittar upp) när dom två riktiga bladen kommit fram är det dags att skola ut (dvs. sätta dom i egna små krukor) Hör av dej igen om det är ngt annat du undrar över. Kram gumman!