fredag 18 april 2008

svar på era frågor rörande Gunnar

Jag har nästan bestämt mig för att lämna bort honom, han ska stanna här hos mamma på grund av många olika anledningar. Dels mår han mycket bra här, man ser det på han. Han kan gå ut hur han vill och han har en kompis här. Sigge och han leker ganska mycket faktiskt.

Jimmys astma och städnojja gör sitt till. Han gillar inte allt katthår som blir, jag ser det ju inte ens lägre för ja är så van. Sen vill inte jag att Jimmy astma ska bli värre på grund av mig.

Därför har jag tagit det här beslutet!!!

Det känns lite underligt, för mindre än ett år sen kunde jag aldrig tänka mig att välja en kille framför Gunnar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Estabilizador e Nobreak, I hope you enjoy. The address is http://estabilizador-e-nobreak.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

DU SKA ALLTSÅ DUMPA KATTEN PGA Din kille? fyfan har du inget samvete??
I och för sig så är det nog bra för katten ...måste vara skönt och slippa dig!!!
Gillar inte katthår? ...vad är det för löjligt?

Nää fyfan.... Lämna bort katten efter hur många år ? hur tror du katten tar det?

Hoppas DU HAR ETT RIKTIGT DÅLIGT SAMVETE!!!!!!!!!

SKÄMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jag håller faktiskt med smultronpaj. Jag förstår iof om Jimmy har astma, att det är på pga det som du inte har Gunnar kvar. Men på grund av hans städnoja och massa katthår, är EXTREMT fel. Jag skulle aldrig i livet kunna ge bort ett djur pga av såna orsaker.

Stackars gunnar, men han får det säkert mycket bättre där han ska bo hädanefter. Du borde skämmas Lisa!!!

Carro the one and only sa...

Jag tycker att de är bra att du tänker på hur Gunnar har de han har de självklart bättre hos Eva å Sigge där han både kan leka med någon å gå ut som han vill. Sen att du säger att de är pga av Jimmys astma så tycker jag oxå att de är fint gjort just därför är ja så jävla glad att jag har dej som vän tänker alltid på alla först

Anonym sa...

hej Men om du lär sig att städa så kan du no säkert ta mä din katt skulle ja tro"folk som har allergi mm måste ha någorlunda rent runt så inte deras allergi blir värre... lycka till , / sofia