onsdag 23 april 2008

God morgon kära medborgare....

idag är det onsdag den 23 april. Alltså två dagar till lön. Får ju ganska mycket pengar av mamma och sen ganska mycket mindre av pomona. Även om det ska räcka till två månader nu så ska jag ändå unna mig lite seriös shopping.

Vill köpa:
  • Röda byxor, gärna typ gubbmodell
  • en svart-vit-rutig tunika jag sett på åhlens (det skulle va så snyggt ihop)'
  • Nya mjukisbyxor, mina andra går bara mer och mer sönder
  • ny BH, helst en som är skön, finns det ens sånna??
  • ballerinaskor, lite trött på gympaskor och stövletter nu
  • Sen måste jag köpa nått att ha på mig när lillebror tar studenten
  • Sen måste jag köpa byxor att ha på jobbet

Jag får väl prioritera lite, men jag längtar hur mycket som helst efter att gå på stan med min söta vän Caroline!!!!

Nu ska jag sätta upp håret, pussa på min baby och sen åka till jobbet....

7 kommentarer:

Carro the one and only sa...

Japp de låter bra kom hem så kan vi shoppa lite. Hur är de med Dej å jimmy då?

Anonym sa...

Svar på kommentar: Hej Lisa!
Det var snart 3 månader sen det tog slut mellan mig och Pontus. Vi gled ifrån varandra så det fungerade inte längre. Det kanske var lika att det blev så.
Ha de bra =)

Anonym sa...

gubbmodel varför de ? sofie

..Carl-Astrid sa...

svar till carro: jo då vi kanske kan göra det nästa helg, och det andra vill jag inte disskutera i bloggen

svar till linnea: oj då ja hänger inte med alls hör ja!!! Men ni va väl tillsammans superduper länge...

svar till sofie: för jag tycker det är snyggt. Röda jeans är sällan snyggt...

Anonym sa...

Du skriver att du måste prioritera ...Men då ska du väll skita i kläder och ringa närmsta stället som gör skönhetsoprationer?
men det är klart pengarna lär ju inte räcka till....

Anonym sa...

Lisa en fråga oss bloggare emellan. har du problem med att du skriver inlägg och trycker på publicera men som ändå inte syns på din blogg? Tänkte bara höra om det bara är jag som har det problemet eller om det är nått allmänt. Ha en bra helg!

Anonym sa...

Jag löste problemt själv men tack för att jag frågade :P