fredag 25 april 2008

God middag kära medborgare!!!

Sitter på jobbet, har rast en stund nu!

På söndag kommer mamma och J hem, ska hämta dom på arlanda vid 17-tiden. Innan jag åker och hämtar dom ska vi självklart städa hela huset. Sen funderade jag på om man skulle förbereda någon mat, är man hungrig när man kommer hem? När äter dom på flygplanet egentligen? Vill man ha mat när man flugit 9 timmar eller vill man bara sova? Och vad i så fall vill man ha för mat, vill man ha riktig mat typ kalops eller vill man bara ha nått lätt, typ en macka? Jag får helt enkelt fundera vidare på det här....

3 kommentarer:

Maggan sa...

Det är inte jag som skrivit inlägget!!! Det borde du ju se eftersom jag alltid lämnar länken till min blogg när jag skriver något! Jag står för det jag skriver. Nån typ där ute gillar inte dej och nu har den typen börjat skriva kommentarer i mitt namn, nu jävlar börjar jag bli förbannad oxå!! Självklart så ryker katten före nån närstående - det är inget att snacka om. Inte för mej i alla fall!
Och till dej som skrivit inlägget i mitt namn - Ge fan i det!!!! Törs du inte stå för det du tycker själv så knip för ******!!

Anonym sa...

Har du patent på namnet eller... kanske skulle upplysa dig om att flera kallars sig maggan.
Så vidare du inte Copyright på namnet så behåller jag den.!
Så ta du och knip din ....! själv
Sen tycker jag att det är riktigt Svinnit och lämna bort katten.

Anonym sa...

Ursäkta stavfelen blir ju förbannad på folk som tror att dom har ensamrätt på namn!