onsdag 16 april 2008

den 16 april

Varför äta glass om det inte är choklad i eller till? Då kan jag lika gärna vara utan!!!!

en fundering jag har är att vi människor kan ju para oss över "raserna" men kan fåglar det. Kan en blåmes och talgoxe para sig? Blir då ungen grön? Kan en anka och svan para sig?

Jag har kommit till ett beslut, nästan iaf. Jag har väl typ bestämt mig, jag ska lämna bort Gunnar. Det svider lite i hjärtat men det är för allas skull, allas utom min. Det är jag som är förloraren i det här.

Jag håller på att läsa en nya braig bok just nu, en Dennise Rudberg. Förra sommaren blev jag förälskad i henne, sträckläste boken 'väninnan' på Möja förra året, vilket jag tror på nått vis att alla i boken bor på Möja. Blir lika förvånad varje gång det står om Djurgårn och Östermalm.

Vad ska man nu göra? Får man sova nu?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ska du göra av med katten?

Anonym sa...

Jag läser om det där i skolan nu och ja djur inom samma art kan para sig, så ja rent teoretiskt kan en talgoxe och en blåmes para sig.

Anonym sa...

Vad tråkigt med Gunnar!

Anonym sa...

Varför ska du lämna bort Gunnar?

Anonym sa...

Undrar också varför du ska lämna bort honom...