onsdag 16 april 2008

the klänning


Jag har förälskat mig i den här klänningen och igår provade jag den. Måste bara skaffa en axelbandslös bh så skulle den sitta perfekt. Men den kostar nästan 900 kr, jag vet verkligen inte om den är värd det. När skulle jag använda den? Lillebrors studentfest men sen då? Det är inte bara en klänning man har till vardags. Jimmy var med mig igår när jag testa den och han kunde inte heller komma på ett enda bra tillfälle som jag kunde avända den. Gud vad jag saknar att gå i affärer med en tjej.
idag fyller min älskling år! Så jag håller tummarna för det blir fint väder så ska vi åka till björnö och ha picknick i eftermiddag.
Nu ska jag till jobbet! Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om det är en klänning som passar dig bra så kommer du säkert kunna ha den ett par år och förhopppningsvis kommer det väl 25-årsfester, bröllop, middagar osv. tror man får tänka långsiktigt när man köper en så dyr och fin klänning lixom i flera år framåt.

Carro the one and only sa...

Du kan ju ha den hela sommaren,självklart kan du ha den till vardags. du får ta å åka hem till karlstad så kan vi shoppa lite mamma kläder åt mej hihi. vart hitta du denna vackra klänning då?

Anonym sa...

Den klänningen är ju så fin!! Den kan du ha bara du känner för att klä dig lite finare en härlig sommardag, bröllop, och andra fester. Ett bra köp det där kan jag lova dig. Värt varenda öre!