onsdag 9 april 2008

skoj på jobbet...

igår va äntligen S tillbaka på jobbet, det va väldigt länge sen jag träffade henne och jag tycker verkligen om henne. Hon är som hon vore i min ålder men hon är egentligen snart 60. Nått som är hemskt bra med S är att hon är så synsk, och jag lovar det är inte påhittad gojja. Hon kunde beskriva mammas gubbe in i detalj innan hon träffat honom eller sett bild på han. Och när mamma skulle ringa och berätta att SO hade fått cancer så sa S det innan mamma han börja på meningen.

S sa idag att vi skorpioner är mycket spontana och slänger oss in i saker. (Det förklara varför ja flytta ihop med Jimmy så fort). Hon själv gifte ju sig med sin man ett halvår efter dom träffats. Synska S sa något annat skoj som hon var övertygad om skulle hända i mitt liv, men det tänker ja inte avslöja här....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag ju nyfiken... vill ju veta!

Anonym sa...

Det du inte vill tala om handlar ju sjävklart om barn, det fattar ju vem som helst. Angående Jimmys tjejkompis, som är modellsnyggg, så förstår jag att DU om någon är orolig. Vem tror du han i slutändan väljer, någon som dig eller en modellsnygg tjej?