måndag 28 april 2008

shopping

idag har jag ägnat mig åt lite seriös shopping. Köpte tre par skor, skopunkten är ju farlig för sånna som mig. Köpte ett par svarta ballerina med resårremmar med en vit liten blomma på sidan, sen ett par lilaaktiga metallicpumps utan klack med en liten rem runt vristen och slutligen ett par rosa ballerina! Alla tre va superfina!

Sen köpte jag även ett par jeans, som var stora och pösiga. Jimmy sa att jag passa i dom och såg ut som en hiphopare, jag vet inte om det va en komplimang eller förolämpning.

Igår köpte jag en klänning på cubus som jag ska ha på lillebrors student, såg för övrigt en klasskamrat från högstadiet som jobbade i den affären. Lillebror tyckte iaf klänningen såg ut som en godispåse, jag vet inte heller om det är en komplimang.

För övrigt så har jag ingen telefon just nu. Mitt gamla abonemang tog slut igår och mitt nya börjar gälla på torsdag, lite drygt med det glappet. Men men, man överlever några dagar utan telefon med!!

1 kommentar:

Carro the one and only sa...

men hur ska ja kunna prata med dej nu då, jaha va kul å shoppa får hoppas att de blir shopping för oss i helgen