onsdag 7 maj 2008

Bilder

Nu funkar äntligen internet i min dator, jag har rättare sagt inte orkat fixat med det. Men så gjorde Jimmy det idag. Tänkte visa lite av min lägenhet, visserligen är det där bilder som kommer från samma helg som vi flyttade in, så det ser inte riktigt ut så nu mera. Vardagsrummet. Titta jag har fått rosor! Dom stod sig tyvärr lite illa. Skivstället är flyttat nu och suben står där skivstället är nu.
Sovrummet, ni skymtar våra gräsliga tapeter. Dom är grönare i verkligheten än vad dom är där. Lakanen är iaf snygga dom kommer från ellos.
Vårat kök, iaf sittdelen av köket. Påskblomman är inte kvar och vi har gardiner nu mera.

Jag ska ta lite nya bilder sen tänkte jag, speciellt på vår underbara balkong. Den är inte helt färdigställd men snart så. Väntar bara på lite krukor och planter som kommer med mamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vardagsrummet ser muy bien ut! Mysigt med lägenhet! Ta hand om dig!