lördag 24 maj 2008

så vad det helg igen

Så vad det helg igen och ikväll är det final i ESC, Ukraina kommer vinna. Imorse när jag jobba så hade vi MTV på, och medans ja mata två gubbar så spela dom ukrainas låt 3 gånger. Det kanske handla om 40 minuter jag satt där.

I helgen har det varit Tassemarten, vilket va litet. Jag som jämför med Torsby där jag va senast på marten så va tasse väldigt litet. Men jag köpte två filmer, ett halsband och ett tomatplanta. Filmerna va SÖK och beck 22, så nu är min beck samling komplett. Visserligen ska dom börja spela in flera nu till hösten. Halsbandet är ett strass "J" på ett kedja, men kedja va alldeles för kort visade det sig när jag kom hem. "Maid in korea" stod det på, jag antar att dom har smala halsar där. Men jag hade en kedja hemma som jag inte använde.

På onsdag bär det av till sthlm, ska bli gött att komma hem ett tag. Jimmy stannar hemma med Gunnar. Vi ska ha semester från varandra. Åker väl tillbaka på lördagen eller söndagen. Får se om jag får nå jobb så får jag väl åka tidigare. Men annars ska jag stanna några dagar. Vill hinna träffa alla. Hoppas på en fika med Sara när jag är där.

Nej nu ska jag ringa min far.. ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: