tisdag 27 maj 2008

Hem ljuva hem

imorn bär det av öster ut. Jag ska åka hem, det ska bli så fantastiskt skönt. Läntar så jag håller på att spricka. Eftersom jag inte vet hur länge jag ska stanna är packningen ett stort frågetecken. Sen trodde jag verkligen att jag skulle få ner allt i min skinnbag men nej det kommer inte att gå. Jag hatar verkligen att ha stor ful reklambag i skrickiga färger. Men det kommer nog att bli så, jag har nog inget val. Finns inget i packningen jag kan ta bort heller. Suck..

Kommer nog vakna astidigt imorn och bara vilja ge mig iväg. 07.55 går bussen från station i stan. Jimmy kör mig dit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Kommer nog vakna astidigt imorn och bara vilja ge mig iväg. 07.55 går bussen från station i stan."

ÄR inte 07:55 astidigt? :P

Anonym sa...

Sara: 07:55 är ju mitt på dan, 05:00 börjar jag cykla till jobbet! ;)

Anonym sa...

Ah typiskt William att alltid vara värst...;)