torsdag 29 maj 2008

jag vet att det är bra
jag vet att vi behöver det
jag vet att det kanske är vår enda chans
men det gör ont i mig

jag kanske behövde det
jag kanske behövde förstå vad jag har
vad jag kan förlora

nu vet jag har
nu vet jag att jag vill ha kvar det
nu vet jag att jag inte vill förlora det
nu vet jag att jag inte vill leva utan honom
för han är det finaste jag någonsin mött

jag behövde bara en dag
jag behövde bara några mil emellan oss
för att inse att det inte är tid att ge upp än

För nu vet jag att jag älskar honom
Att det är han jag vill leva med
Nu längtar jag hem igen
hem till hans mjuka famn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här inlägget kändes skönt att läsa :)

Anonym sa...

Och en sak till...nu känns det som att jag alltid klagar på din layout men pliiiis byt bort den militärgröna, den är so not you och dessutom skitjobbig när du har svart text...tänk på oss kärringar som läser din blogg :P