fredag 9 maj 2008

nya bildlar... (balkongen...typ)

Vår elgrill vi fick av Anna, man får helt livsfarliga stötar av den men vi tycker om den ändå.
Vår fina balkong, iaf en del av den. Stolarna är fantastisk sköna och bordet kan man fälla ut så det blir dubbelt så långt, så kan man ställa den på andra ledden så man kan ha grillfest eller kräftskiva. Ser ni att min fina lykta jag fick av mitt gamla jobb står där i hörnet.
Från en annan vinkel. Linda (jimmys kompis) sa att vi hade exakt lika blommor som hennes mormor, jag vet inte om det är en komplimang faktiskt. Vi har pelagoner, lobelia och penser.
Den där jävla busken kommer dö en tragisk död snart, luktar fan och är allergiframkallande. Den står precis nedanför vår balkong.
Dom där hyllorna blev så himla bra. Lite kort, ett ljus och en röd lampa. Den röda rislampan (utan lampa) är direkt importerad från kina. Den är kanske inte tänkt att den ska ligga där men den passar ganska bra där för tillfället.
Det blev faktiskt ganska bra bilder med min nya mobil!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ta på grillen....TA PÅ GRILLEN TA PÅ GRILLEN!!!!!!!!!!!!!!
Föresten var maten på grillen din Efter rätt?
T A P Å G R I L L E N ! ! ! ! ! ! !

Anonym sa...

Jag har haft ett sånt där bord! Jättebra! Inte alls klumpigt eller så.
Måste ju säga att lyktan står där så fint ;)

Anonym sa...

Superfint! Balkongen ser stor ut! =) Föresten så luktar dom där blommorna gott ;-)