tisdag 10 februari 2009

aaah jävla blogger.....

..det går inte att lägga upp bilder i bloggen för då kopplar internet ner. Jävla knepigt...Hade några fina bilder, men dom kanske kommer på facebook om inte annat sen.

Det var trevligt att vara till bålsta igår om man bortser pendelresan. Jävla SL.
Det var en ganska konstig känsla att kliva av i Bålsta och komma ner mot centrum. Det kändes underligt. Ungefär ingenting hade ändrats i centrum iaf. Fikade med Katrin och så var vi upp till min gamla arbetsplats.

Sen gick jag hem till min syster och blev självklart klätterställning, leken blev så vild att bygeln i min bh gick rakt av. Min syster var rund om magen. 10 september är det planerat till, eftersom man tar kjesarsnitt ungefär en vecka innan så blir det ungefär den 3 september.

Det blev en lång resa hem, tur syrran kunde köra mig till kungsängen.

Idag har jag varit på Nacka Forum, dom har ju byggt om så mycket så man knappt vet vart man är. Det var mycket affärer men inga affärer typ. Alltså det var mycket men mycket lite som tilltalade mig. Kändes som jag bara gick runt runt. Var på jakt efter en ny BH efter gårdagens olycka, hade ju bara med mig en hit. Var inne på Change men hittade ingenting, gav kappahl en chans och såg att alla BHar kostade 99 kr, så jag leta lite extra. Jag brukar inte kunna hitta i sånna affärer utan behöver en personlig expedit som hjälper mig och klämmer på mina tuttar. Men jag hitta faktiskt en jätte fin, lite knepiga storlekar. Mamma köpte också, hon tyckte också storlekarna va konstiga. Jag köpte 90C fast jag brukar ha 85 D. Skit samma vad det är för siffror bara det sitter bra. Sen köpte jag en alla hjärtans dag present till min sötnos.

Imorn ska jag bara plugga och gå till mölnvik, jakten på present till lillebror fortsätter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så jobbigt att kommentera när det är flera saker man vill kommentera, får öppna din blogg i ett nytt fönster och kika samtididgt :P

1. Är de andra syskonbarnen också födda med snitt?

2. Whaaat, vadå inga bra butiker i forum, dom har ju aaaaallt! Vad vill du ha egentligen? ;)

3. Hälsa mölnvik :D

Anonym sa...

Håller med om att det är svårt o hitta bh, men jag har ju idiotstorleken 65D. försök hitta den på HM lixom :P