söndag 1 februari 2009

söndag...

Titta vad jag hitta på ica, en genigal ide från göteborgs kex. Skulle gå till hon jag är kontakperson så tänkte jag ta med kakor, men hon va inte hemma. Så nu får jag äta dom hemma istället. Ballerina är den godaste kakan som finns, speciellt om man doppar den i kaffe. Gud vilken tant jag låter som. Nu ska jag skriva om hjärtats retledningssystem, det tycker jag är lite fascinerande, för medans jag skriver om det så på går det ju i min kropp 300 gånger om.

Jag går och tänker på mitt jobb hela tiden men framför allt hur mycket mer pengar jag kommer ha i månaden att röra mig med. I mina tankar är det nästan som jag kommer bli rik. Först och främst ska jag iaf betala klart den här datorn, det måste vara det sämsta köp jag någonsin gjort. Jag tycker jag betalar och betalar, räntan måste vara något helt otroligt. Har ju kylskåpet på avbetalning också, men det minskar iaf drasiskt varje gång, kanske för det är räntefritt.

Sen vill jag köpa en stor tavla till vardagsrummet och en stor bäddmadrass, så det inte blir en skarv mellan oss i sängen, så jävla irriterande. "din tur att ligga i skarven".

Sen förstås ska jag ju köpa en bil. Men det visste ni ju redan. Men inte en gul zeat ibiza. Bara så ni vet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är funderar också lite på en Zeat Ibiza eller en Fiat Brava eller Bravo... Men jag vill inte ha en gul bil.

Anonym sa...

sv: haha nej, helt sjukt,

Anonym sa...

Åh stackars dig Lisa, var hon inte hemma så synd om dig som måste äta upp ballerinan själv, kanske borde dela med till Jimmy ellersläng dem? Skulle du inte tänka på din vikt, kanske inte så nyttigt och äta kakor då=)