måndag 9 februari 2009

mot bålsta..

ska snart åka till Bålsta, ska åka vid elva, eftersom jag ska träffa Katrin vid ett. (fan va öde Bålsta ligger) Vi ska ta en fika och jag hoppas att vi ska ta en vända på Pomona, det vore kul att gå upp och säga hej. Det kommer nog inte hon tycka iofs eftersom hon varit där senaste dagarna men men.

Syrran slutar vid 4-tiden så då ska jag ner dit, klappa mitt nya syskonbarn på huvudet, med andra ord klappa min syster på magen. Shit va stort att det finns ett barn i min systers mage, jag blir så himla existensiel av bebisar och foster. Från två halva små celler blir det ett barn, det är helt fantastiskt. Och just nu pågår denna process i min systers mage.

Det ska bli trevligt att träffa min syskonbarn som redan finns till också. Kommer väl bli klätterställning som vanligt tänker jag, men jag har saknat dom så otroligt mycket så det gör inget, dom får klättra bäst dom vill.

Ska ta massa kort under dagen tänkte jag. Återkommer sen ikväll när jag kommer hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhh det låter som en mysig dag :D riktig nostalgi...

Anonym sa...

om du längtar hem varför kom du inte hem så åker vi tillsammans upp tillbaks ler

Anonym sa...

" Återkommer sen ikväll när jag kommer hem. "

Mhm?!?