torsdag 5 februari 2009

jävla skit helvetes jävla piss!!!

Nä nu lägger jag mig ner och grinar snart!!!!! Jag är genomförkyld och har mensvärk (inte lika mycket om igår, men nog fan vet jag att jag lever även i den delen av kroppen).

Jag har sett framemot att jobba på Nolgård imorn i flera veckor! Dom ringde för tre veckor sen och då va det några olika dagar och jag sa att på fredagen kan jag iaf jobba men dom missuppfatta och boka in en annan tjej. Fick jag just veta! Jag hade ju fixat ledigt från praktiken osv. Fan, jag som verkligen ville jobba på Nolgård, ah vad jag hatar missuppfattningar, det är ju ingens fel men usch va less jag blir. Jag prata ju med en som jobba där när jag gick ut med vägen så det bullra ju lite, kanske va mitt fel då......

Så trodde jag att Carro skulle komma hit idag en sväng, men inte det heller...

Jag kanske överregerar just nu men jag blir så jävla besviken och ledsen.........

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men visst är det mys att gå runt i pyjamasbyxor! Brukar jag göra lääänge på helgen! haha. Skönt! Hur är det annars med dig?

Anonym sa...

Joo det var väldigt gott :)

Anonym sa...

överregerar de tycker ja inte att du gör"klart man blir ledsen när en inte får jobba då när man längtat så & sen när en bästa kompis inte kommer förbi en sväng ...

Anonym sa...

Sv: Oj då, det lät ju inte trevligt ;(

Anonym sa...

okej,tack:)