söndag 8 februari 2009

utan röst...

jag har tappat rösten, låter bara som nått svagt väsande typ. Uh så har jag skit ont i halsen, det har blivit värre igen. Blir så trött på den här förkylningen.

Det är regnigt i sthlm. Och grått men det blir väl bättre får vi hoppas.

Jag är så chockad över melodifestivalen igår att jag inte vet vad jag ska säga, jätte knepigt vilka som gick vidare. Och varför måste svt krångla till allt? Jag tyckte idé med internationell jury va jätte bra tills dom tog ut af ugglas, då förstod jag att de kom direkt från psyket hela bunten. Sen kan jag inte bestäma mig för om jag gillar Petra Mede eller inte. Hon är knepig tycker jag. Saknar Luuk.

Hade lite svårt att höra låtarna eftersom det satt en babelfarbror här... "äh jag hör ingen skillnad på låtarna!" "om du testar att vara tyst ska du se att du hör stor skillnad!"
Blir lite less på folk som måste prata sönder saker och ting. Jag hoppades och trodde på första låten.....

nej nu blir det kaffe och kärlkramp!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tyckte också det där med internationell jury lät bra...men jag fattade liksom inte, för ugglas kom ju till andra chansen OCH blev utvald av intern. juryn, tänk om hon går vidare från andra chansen OCH blir utsedd av juryn att få den elfte finalplatsen...det blir ju lite...weird

Anonym sa...

Jag trodde också på första låten. Den blir säkert en radioplåga :P