fredag 27 februari 2009

semester...

pratade med min chef häromdagen, hon frågade mig om när jag ville ha semester i sommar, tidiga eller sena perioden. Jag blev alldeles stum av frågan. Helt mållös. Jag har väl vetat om att jag ska ha semester men jag har inte tänkt på det, jag är alltid inställd på att jobba hela sommaren när andra är lediga. Jag blev så mållös så jag fick fram att jag kunde ta sen efter semesterperioderna. Man vill ju inte vara till besvär. Sen ska ju jag få ett syskonbarn till då så varför inte. Men jag tror jag ska maila henne nu och säga att jag vill ha en vecka i tidiga perioden också.

Vi har just nu duschförbud. Plastmattan har spruckit på golvet. Eftersom vi är rädda för fuktskada så vi måste ta det försiktigt med vatten. Men jimmy ska nog iväg och köpa nått man tättar med i eftermiddag. Tur man bor med någon som kan något om sånt här. Jag hade nog bara tryckt i lite silikon.

Nej nu blir det studier.. Det blir bilder från sovrummet sen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja är det inte problem i duschen så är det nåt annat...