söndag 8 februari 2009

En glad överaskning...

syrran har köpt ny bil en v70, och jag tänkte varför i hela världen ska dom ha så stor bil. Barnen börjar ju bli stora nu, inga barnvagnar att släpa på osv. Men men vill dom ha stor bil ska man ju inte blanda sig i det... men så försa sig mamma idag. Syrran hade tänkt berätta imorn, dom kommer få barnvagn att släpa på i september igen. Jag ska bli moster igen.

Klart jag blir väldigt glad men jag bli avundsjuk, trodde faktiskt det var min tur nu. Men det är mysigt med ett litet syskonbarn till.....=)

Dom två tidigare syskonbarnen!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

sv: i den laxen så tålde jag inte creamfreschen som var ovanpå. och jag tål inte gluten som är i pasta :) Jag är alltså gulten och mjölkallergiker.

Anonym sa...

Vad roligt!
Vem vet, du kanske får en liten du med snart. :)

..Carl-Astrid sa...

förhoppningsvis!!! =)

Anonym sa...

Haha, vi människor älskar att hata! :)

Anonym sa...

Så himla skojigt! Säg grattis till syster från mig!

Anonym sa...

Aww så gulliga!