torsdag 26 februari 2009

sorry....

..har inte hunnit uppdaterat på några dagar, vi har renoverat i sovrummet och dessutom har jag jobbat en del. Men nu är sovrummet färdigt iaf den här etappen, vi ska lägga nytt golv sen framöver men det blir inte förän typ maj. Man ska ha råd att leva också. Just nu håller Jimmy på att städar i slowmotion, sen ska vi ställa in möblerna igen men det verkar ju inte bli denna dag iaf.

Har tänkt på några saker senaste tiden som jag vill dela med mig om.

Har ni tänkt på att tapetklister har exakt samma konsistens som sperma. Det kanske egentligen är några fattiga studenter som suttit och runkat ihop det. Fast dom får ju väldigt uselt betalt, 39 kr för 5 liter. Dålig timpening eller mycket skavsår på privata delar.

Jag tycker det är hemskt roligt att Victoria och Daniel har förlovat sig. Jag är en sann royalist, jag tycker det är så skoj med prinsar och pinsessor som lever lyckliga i alla sina dar. Det är så overkligt men verkligt på samma gång. Såg ni hur kär Victoria såg ut på presskonferansen? Och hon har verkligen bra svar på alla dumma frågor, Daniel såg mer vilse ut men han är förlåten. Nu längtar jag till bröllopet, satt och såg på hela det norska kronprinsbröllopet för några år sen, men då jobbade jag ihop med en bög som kunde ALLT om kungahus och han satt verkligen hemma och grät när Mette-Marit sa ja till Haakon.

Nej nu har jag väl sju tusen bloggar att läsa och kommentera tänker jag, sen borde han ju vara färdig med sin skurning så man kan ställa in lite möbler.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste visa bilder på sovrummet sen! Från alla vinklar! I wanna seeeeeeeeeeee! :D

Och ja, det är såååå roligt med kungabröllop! Vi måste stå på slottsbacken nästa försommar :D

..Carl-Astrid sa...

ne du... där ser jag väl inget.. jag ska se på tv..