lördag 12 januari 2008

1 års jubileum!!!

Idag är det exakt ett år sen jag började blogga detta var mitt första inlägg:

mycket djup fråga men här ska ni få några svar.....
Avokadoälskande
ensamboende
körkortinnehavare
vårdbiträde (men vill bli sjuksköterska och det ska jag bli)
känslig (är egentligen en stor lipsill)
hyfsat snäll
bästis (vilket fjortisuttryck) med pensionärs Sara och Carro (hoppas jag iaf)
ganska opedagogisk ("byt låt den här låten suger ju kuk" säger jag till min femåriga systerdotter)
Envis
tatuerad
pysslig pyssling (fast en väldigt stor pyssling)
shopaholic eller nått närliggande fast jag har inte råd egentligen men vem tänker på slutet av månaden när dom just fått lönen. Det finns en massa näring i nudlar och havregrynsgröt med.
utbildad kock som älskar mat.
svarthårig
moster (till Oliver och Minna)
tjockis
omtänksam (enligt ronnyboy)
glad (enligt ronnyboy)
kärleksökande

Så hur är jag nu då ett år senare (det är Jimmy som valde färg för mintgrön är lite bögigt)

  • Fortfarande avokadoälskande fast kanske inte lika fanatisk
  • Typ ensamboende, har ju Gunnar och älsklingen
  • Jag har kvar mitt körkort
  • Fortfarande vårdbiträde, mitt fast vick har precis tagit slut
  • Jag är fortfarande en lipsill
  • Vette fan om jag är hyfsat snäll, Jimmy säger att jag är kaxig
  • Jag är fortfarande bästis med Sara och Carro fast det är lite sura miner just nu men ja vet att dom går över
  • Opedagoisk vette fan, jag har ingen åsikt om det
  • Envis as hell
  • Har en till tatuering
  • Fortfarande en pysslig pyssling, en stor en alltså. Men jag har knappt tid att pyssla
  • Shopaholic är jag fortfarande, men jag försöker tygla mig
  • Utbildad kock som älskar mat, den dagen jag slutar älska mat den dagen får ni lägga in mig någonstans.
  • Ränderna går inte ur jag är fortfarande svarthårig
  • Mina syskonbarn har inte blivit fler sen sist
  • Tjockis, det där tycks vara obotligt!
  • Omtänksam det kanske inte Ronnyboy (numera Lennart) tycker med det skiter jag i. Jag bryr mig om dom jag älskar
  • Glad det tycker nog inte Lennart heller längre. Men han var ju inte så trevlig längre han heller. Det är lite av och till men jag är glad
  • Kärlekssökande behöver jag inte vara längre, har min älskling nu. Vi har varit tillsammans en vecka nu, men imorn åker han hem! Det kommer bli väldigt tomt. Men jag ska ju till han den 24de. Bara 11 dagar. Det går förhoppningvis fort.

Jag älskar min jimmy!!!

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

jasså du ska åka till karlstad hur länge blir du där då? ja ringer dej i morgon när ja kommer hem puss

Anonym sa...

Det är härligt med lite lööv nu :D