måndag 21 januari 2008

mycket att göra...

kom just hem tog 1½ timme komp idag. Bra det med tanke på allt jag ska göra..
checklista för dagen:




  • Fixa med blommorna, slänga döda osv.. / klart!
  • städa i garderoben, jävla trådbackar till att inte vara på rätt ställe / klart!
  • Diska /klart!
  • Damma / klart!
  • Dammsuga / klart!
  • Skura golvet / klart!
  • städa badrummet / klart!
  • leta upp den dyra kattleksaken (tror den är under sängen) / klart!
  • Byta lakan (men det ska jag göra innan ja ska sova) /klart

16.25 uppdatering har lite matpaus, äcklig burksoppa och 1kr fralla. Det är härligt att va pank. Har tillverkat en lampa av en ljusslinga och en fin vinflaska. Men nu vill jg ju ha en till den blev så fin. Blev lite trött av maten nu men snart dags för nya tag. Det blev massa saker som ska ut till förrådet nu med, ett gäng krukor framför allt. Dessutom måste ja köpa ny badrumsrengöring. Jag tror jag är allerigisk mot den jag har.

17.33 uppdatering jag börjar få ont i ryggen av det här. Jag kom på en ny punkt. Jag hitta mina öronproppar när ja leta efter den dyra kattleksaken med. Börjar känna mig extremt duktig

  • Städa kylskåpet / klart!

18.08 uppdatering nu är jag trött. Allt är färdigt, ska bara byta lakan sen. Imorn bitti ska jag tvätta en massa också. Tänkte plugga lite imorn med. Sen ska man på möte på jobbet. Jobbar till 21, sen ska jag och Gunnar åka till Gustavsberg

23.38 uppdatering nu är lakanarna färdiga med. Trots min otroliga ledvärk som jag fick nu ikväll, tog en tablett nyss. ska vänta på att en hjälper så ja kan sova sen

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

har du gjort allt det där nu då?

Anonym sa...

Ja tycker att din karl ska skaffa en webbcam :-p

/ Mia msn