onsdag 9 januari 2008

Jag är så lycklig...

idag har varit den bästa dagen i mitt liv. Helt underbar. Det spelar ingen roll att jag var helt slut på jobbet.

Vi har varit hem till min syster, och han är nu presenterad. Minna fnittrade mycket när jag sa att han var min pojkvän. Han tyckte Anna var trevlig. Vi lånade lite spel av dom. Vi var där högst en kvart, men det räcker för att vara första gången.

Sen åkte vi hem och satt på golvet och spela ordyatzy. Men vi tröttnade efter en omgång. Så då satt vi bara mittemot varandra och tittade på varandra. Ljus tända i hela rummet. Drack lite vin och han öl som jag överaskat han med. Matade varandra med lite vindruvor. Lyssnade på musik. Det var helt underbart, vi satt nog så i en timme minst.

Sen när Shirely clamp låten "när kärleken födds..." ni vet covern på roxetts "it most have been love", då trodde jag verkligen att jag skulle börja gråta av lycka. Har aldrig känt mig så älskad som just då.

Han är så fantastisk och underbar! Jag älskar han som mer än jag någonsin älskat någon annan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter så fint :) Vad tyckte Anna om han då?

Anonym sa...

Och hur romantiskt är det att stava fel? Det stavas FÖDS! FÖDS! FÖÖÖÖÖÖDS med ett d!