fredag 18 januari 2008

dagens roliga på jobbet

eftersom jag jobbar på ett tantställe har vi mycket tanttidningar. I tidningen Allas kan man skriva in och fråga gynekologen. Det har en tant gjort. Hon skriver:
"Jag är en 72årig kvinna som är gift sedan 30 år tillbaka. Min man har varit sjuklig vilket har inneburit att sexlivet sedan länge är upphört. Nu har han flyttat till ett sjukhem eftersom det blev för jobbigt för mig att sköta honom hemma. Jag är frisk och kry och nu har jag träffat en man som visat mig en del uppmärksamhet. Till en början var jag väldigt avvaktande men till slutblev det så att vi inledde en sexuell relation och det har varit mycket bra för mig. Han är mycket uppmärksam och ger mig förspel som jag aldrig tidigare upplevt.
Mitt problem är att jag inte blir tillräcklig fuktig och efter samlag får jag kläda i underlivet som sitter i 4-8 dagar innan det går över. Är det samlagen som irriterar mig eller är det att han fått mig att börja raka mig? Jag rakar mig inte varje dag men använder rakhyvel och lödder innan varje gång vi ska träffas. Ibland gör det väldigt ont när han kommer in djupt i mig och verkar stöta till något där inne i mig, fast det har blivit bättre sen jag gjort han uppmärksam på detta."
/Doris
Håll med om att det är mycket skoj!!! Svaret är inte så kul det är mest bladder om torra slemhinnor osv..

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan inte låta bli att tycka det är lite äckligt...