söndag 27 januari 2008

det var en gång 1 sthlmare och 3 värmlänningar

igår var vi på parmiddag i storfors, mycket trevligt. Emmas kokkunskaper är ju fantastiska, vi har ju gått samma utbildning hon och jag. Det bjöds på färdig potatisgratäng och kassler. Fantastiskt. Sem sjöng vi sing star, spela melodifestivalspelet och nintendo wii. Jag vann överlägset på sing star. Krossa allt motstånd kan man säga.
Förutom att det var vissa som fick lite väl mycket i sig, alkohol då alltså, så var det en mycket trevlig kväll. För första gången kändes det verkligen som vi var ett par. Vi va där tillsammans med våra gemensamma vänner.
Jag och Emma som iofs hånglat förut, hångla lite igår med. Och sen dom två med bögfobi pussades faktiskt två gånger. Dom är bra söta dom där. Det är nog nått jag får stå ut med att jag alltid kommer få dela Jimmy med Rickard och Emma får stå ut med att hon får dela Rickard med Jimmy.
Vi sov sen på en madrass på golvet 3 meter från Emma och Rickard. Det va mycket stönande sen om natten bortifrån dom, hehe. Tydligen från oss med men det skyller vi helt på Jimmys astma.
Första vi hör på morgen sen är "Nisse, är du en kåt katt? Ja är du en kåt katt. Pappas kåta katt!" Dom är roliga dom där två..
Nisse va så söt att både jag och Jimmy blev mycket sugen på en kattunge, men vi har ju Gunnar.
Nu ska vi se om han kan slita sig från tv och lägga över korten i datorn...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Spelet måste ju gått sönder?

Anonym sa...

Men allvarligt smultronpaj! Lägg av! Vad e du för en idiot egentligen?

Carro the one and only sa...

Håller helt med dej katrin hur orkar du smultronpaj

Anonym sa...

Åh jag hade tänkt skriva nåt men jag glömde bort det...jag återkommer!

Anonym sa...

ja du carro trixet är ett par bananer och cola håller mig i form och orka med.

katrin. finns idioter men jag tillhör inte kategorin